De Beste Wensen - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Frits & Marian Draijer - WaarBenJij.nu De Beste Wensen - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Frits & Marian Draijer - WaarBenJij.nu

De Beste Wensen

Door: Frits en Marian

Blijf op de hoogte en volg Frits & Marian

31 December 2011 | Antigua, Saint John's

Hallo lieve mensen ,
Wij hebben het afgelopen jaar heel erg genoten van jullie commentaar op ons reisverslag en we hopen dat jullie ons blijven volgen .Zoals jullie weten kunnen we jullie Email adres niet zien en dus niet persoonlijk antwoorden .Via onze site daarom de allerbeste wensen voor 2012 .We hopen dat we elkaar snel weer mogen zien,is het niet op onze boot dan wel in Nederland.
dikke kus en heel veel groeten vanaf Antigua. Frits en Marian

• 31 December 2011 - 20:35

Miloe:

Ook voor jullie de allerbeste wensen!

• 01 Januari 2012 - 08:35

Teun:

De beste wensen voor 2012, veel geluk en goede gezondheid gewenst en natuurlijk behouden vaart. Xx

• 01 Januari 2012 - 16:44

Wiebe:

En voor jullie ook een gelukkig nieuw jaar en een behouden vaart. Leuke foto trouwens met Yabby erbij.

• 01 Januari 2012 - 17:44

Inge:

lieve Marian en Frits, voor jullie de allerbeste wensen voor 2012 . Natuurlijk blijven wij jullie volgen via de reisverslagen. Het is altijd heel leuk om te lezen hoe het gaat en wat jullie meemaken .Geweldige foto's , het gaat goed met jullie dat kun je wel zien. Heel veel liefs van ons allemaal en een dikke zoen. Inge & Anton

• 02 Januari 2012 - 13:04

Ed Gondrie:

Ook voor jullie de beste wensen, aan de foto's te zien genieten jullie volop.
    Groeten Ed

• 02 Januari 2012 - 14:41

Loek & Paulette:

Geniet van elke dag, 2012 heeft er zelfs speciaal eentje extra voor jullie!
    Wij wensen je iets positiefs voor elke dag van het nieuwe jaar: Dat je elke ochtend met een goed gevoel kan ontwaken,
    dat elke dag een lach op je gezicht tovert en dat elke avond behaaglijk gezellig aanvoelt!
    2012 is het jaar waarin dromen werkelijkheid kunnen worden
    En om met Paulette te spreken moet 2012 wel kleurrijk zijn

• 02 Januari 2012 - 15:36

Monique H:

Lieve Marian en Frits, een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2012 toegewenst! Geniet van jullie avontuur!
    Veel liefs,
    Monique

• 02 Januari 2012 - 19:15

Jelle:

Een mooi, voorspoedig en gezond 2012, met veel nieuwe mooie plekken om te ontdekken en om te genieten van deze mooie aarde! Van harte gefeliciteerd aan Gerben, ik heb het op z´n facebook gezet, maar misschien is hij nog bij jullie.

• 03 Januari 2012 - 07:53

Debby, Kevin En Baby:

hallo daaro!! :)

allereerst de beste wensen!
    en altijd leuk om de reisverslagen te lezen! Dus blijf schrijven over jullie avonturen, hier gaat alles ook zijn gangetje dus wat willen we nog meer, nog heel veel vaar plezier en tot de volgende keer!

groetjes,
    Deb, kev en de baby!

• 09 Januari 2012 - 17:23

Scheepers Mullenders:

Hallo dr Drayer en Marjan.
    Hopelijk gaat alles goed! Vandaag in het ziekenhuis geweest bij chirurg Hoofdwijk en internist Krekels. Alles goed.
    Ben Dorien Schepers nog tegen gekomen in het ziekenhus een paar weken geledn. Het was wel erg emotioneel. Ik ben erg geschrokken. Met de Kerst en Nieuwjaar ons nog kaartjes gestuurd. Uw www.world cruising com alleen uw naam gevonden.
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, ook voor Marjan en uw zoon. Veel groeten uit een regenachtig Meerssen.
    Wies Scheepers-Mullenders